jueves, 18 de octubre de 2012

Blogger Meeting




Hey bloggers i bloggeres! Aquí estem nosaltres dues amb un nou post per al blog:) Sabem que entre post i post hem tardat una mica, però no os preocupeu perquè d’aquí poc això estarà més actiu que mai i començaran a ploure actualitzacions ja que tenim moltíssimes coses per ensenyar-vos amb les que estem segures que us ho passareu bé.
En aquest post os volíem explicar com ens va anar el passat dissabte 29 de setembre, al Blogger Meeting, el qual ja os vam mencionar anteriorment. Vam arribar a les cinc en el punt de trobada, al restaurant de l’Om, a Manresa. Un cop allà ens van fer passar a la sala per reunir-nos amb els altres bloggers assistents (la veritat és que era una sala molt acollidora). L’esdeveniment va començar amb uns consells de les maquilladores de Mary Kay, que ens van facilitar informació sobre la importància de tenir una pell ben cuidada i ens van donar a provar diversos productes de la casa. Al finalitzar van fer un sorteig sobre alguns productes de Mary Kay per als assistents i, tot seguit, vam començar un debat sobre el més important, la MODA i els BLOGS. Sincerament, vam sortir molt satisfetes de l’esdeveniment i esperem que en fagin més per aquí a prop. També volem donar les gràcies al Adrià Machado i a la Judith Martinez, els organitzadors del Meeting per deixar-nos participar en l’acte.

Però això no és tot estimats bloggers, també aprofitem aquest post per dir-vos que d’aquí molt poquet pujarem tots els esbossos que tenim fets fins al moment. El disseny definitiu del vestit ja està llest i esperem que la modista ens doni el vist-i-plau (ja que vam demanar ajuda a una professional per saber si el nostre disseny era possible o no), però per donar una mica d’intriga al tema, no revelarem el disseny final fins d’aquí uns dies jiji! Estem ansioses per posar-nos mans a l’obra i fer que el nostre vestit cobri vida!
Ens despedim avui amb una altre cançó molt famosa dels anys 50, gràcies una vegada més per les vostres visites, que ja són més de 400, un petó!
http://www.youtube.com/watch?v=HZBUb0ElnNY


Hey bloggeros y bloggeras! Aquí estamos nosotras dos con un nuevo post para el blog:) Sabemos que entre post y post hemos tardado un poquito, pero no os preocupéis porque de aquí pronto esto estará más activo que nunca y empezarán a llover actualizaciones ya que tenemos muchísimas cosas que enseñaros con las que estamos seguras que disfrutaréis.
En este post os queríamos explicar cómo nos fue el pasado sábado 29 de setiembre, en el Blogger Meeting, que ya os mencionemos anteriormente. Lleguemos a las cinco en el punto de encuentro, el restaurante L’Om, en Manresa. Una vez ahí nos hicieron pasar a la sala para reunirnos con los otros bloggers asistentes (la verdad es que era una sala muy acogedora). El evento empezó con unos consejos de las maquilladoras de Mary Kay, que nos facilitaron información sobre lo importante que es tener una piel bien cuidada y nos dieron a probar varios productos de la casa. Al finalizar hicieron un sorteo sobre algunos productos de Mary Kay para los asistentes y luego empezamos un debate sobre lo más importante, la MODA y los BLOGS. Sinceramente salimos muy satisfechas de este evento y esperamos que hagan más por aquí cerca. También queremos dar gracias a Adrià Machado y a Judith Martinez, los organizadores del Meeting para dejarnos participar en el acontecimiento.
Pero eso no es todo queridos bloggers, también aprovechamos este post para deciros que de aquí muy pronto subiremos todos los esbozos que tenemos hechos hasta el momento. El diseño definitivo del vestido ya está listo y estamos esperando que la modista nos dé el visto bueno (ya que solicitemos ayuda a una profesional para saber si nuestro diseño era posible o no), pero para dar un poco de intriga al asunto, no desvelaremos el diseño final hasta dentro de unos días jiji! Estamos ansiosas por ponernos manos a la obra y hacer que nuestro vestido cobre vida!
Nos despedimos hoy con otra canción muy famosa de los años 50, gracias una vez más por vuestras visitas ,que ya son más de 400, un beso!
http://www.youtube.com/watch?v=HZBUb0ElnNY















M


No hay comentarios:

Publicar un comentario