martes, 29 de enero de 2013

I… voilà!!


Exactament bloggers, el vestit desitjat ja està aquí! No us sembla esplèndid? Dir-vos que estem molt contentes amb el resultat final i sobretot molt orgulloses de que tota la feina que hem fet hagi donat un resultat tan bo! 

Com apreciareu en les fotografies, hem confeccionat un vestit de color negre, el color de l’elegància, el glamour i la sofisticació ja que això era el que volíem reflectir en ell. El volt ample i net, l’hem aconseguit gràcies als enagos fets anteriorment, els quals us mostrem la seva elaboració en un dels posts anteriors. Aquests enagos li proporcionen cos al vol i accentuen la campana de la faldilla, tal i com es va dictar en la època escollida. El cos davanter és molt senzill: un tall molt net i sense cap tipus d’escot ja que a l’esquena ja hi ha aquest escot en pic que li dóna sensualitat, feminitat i picardia a la peça, el qual creiem que queda genial.
A la cintura porta un cinturó que era una peça essencial en un vestit d’aquella dècada ja que remarcava aquella cintura de “vespa” que delimitava la figura femenina. 
Per finalitzar aquest post volem agrair la quantitat de consells en els milers de dubtes que hem tingut a una modista, als professors que ens han donat informació d’esdeveniments, de llibres interessants pel tema i a vosaltres, que tot i que sigueu bloggers desconeguts i que no veiem qui sou els que seguiu el nostre blog, us agraïm molt el vostre interès en ell ja que ha sigut un gran suport veure com el marcador de les visites sobrepassava les 1500 visites. Nos us sembla increïble?
Així que res més, moltes gràcies de nou i que sapigueu que això no és un acomiadament sinó un fins d’aquí molt poc ja que, com ja vam anunciar en un dels posts anteriors, seguirem endavant amb el blog amb l’evolució de nous projectes que tenim en ment arrel dels bons resultat d’aquest projecte recentment acabat.



¡Exactamente bloggers, el esperado vestido ya está aquí! ¿No os parece estupendo? Deciros que estamos muy contentas del resultado final y sobretodo muy orgullosas de que toda la faena que hemos hecho haya dado tan buen resultado!
Como apreciaréis en las fotografías, hemos confeccionado un vestido de color negro, el color de la elegancia, del glamur y de la sofisticación ya que eso era lo que queríamos reflejar en él. El vuelo amplio y limpio, lo hemos conseguido gracias a las enaguas hechas anteriormente, las cuales os mostremos su elaboración en un post anterior. Estas enaguas le otorgan cuerpo al vuelo y acentúan la campana de la falda, como en dicha época se estiló. El cuerpo delantero es muy sencillo: un corte muy limpio y sin ningún tipo de escote debido a que en la espalda ya hay ese escote en pico que le da sensualidad, feminidad y picardía a la pieza el cual creemos que queda genial.
En la cintura lleva un cinturón que era una pieza esencial en un vestido de esa década ya que remarcaba esa cintura de “avispa “que delimitaba la figura femenina.
Por finalizar este post queremos agradecer a una modista que nos ha aconsejado en las miles de dudas que hemos tenido, a profesores que nos han aportado información de eventos, de libros interesantes para el tema y a vosotros, que aunque seáis bloggers desconocidos y no veamos quien sois los que seguís nuestro blog os lo agradecemos mucho porque ha sido un gran apoyo ver como el marcador de las visitas sobrepasaba las 1500 visitas. ¿No os parece increíble?
Así que nada, muchísimas gracias de nuevo y que sepáis que esto no es una despedida sino un hasta dentro de poco porqué como ya anunciemos en alguno de los post anteriores, seguiremos a delante con el blog con la evolución de nuevos proyectos que tenemos en mente a raíz de los buenos resultados de este recientemente acabado.







No hay comentarios:

Publicar un comentario